RSS 2.0

Sista försöket!



A idag är det sista försöket då, fick som sagt en snabb tid till specielistkliniken så att jag kan få bort min lilla knöl.. IDAG ska den bort! Jag accepterar inget annat! Jag går ingenstans innan jag e 100 på att den är borta. och HAN ska va heelt 100 på att han fått bort allt!

Ska alldeles strax dra, ska hämta morsan som ska följa med mig..så snäll är hon :) men innan jag åker blir det iaf träning med millan och Jenni, så mkt jag hinner iaf..

skriver väl hur det gick ikväll när jag kommer hem! önska mig lycka till!
Later babes!//A

Kommentarer
Postat av: A.

Hej. Och lycka till :) en liten fråga också; såg att nelly.com stängt rea-avdelningen. Betyder det att en sommarrea är på gång? Ha det bra.

2011-06-22 @ 16:31:59
Postat av: Anne & Jenni

"A" det stämmer, på lördag öppnar det har jag för mej ;D

2011-06-23 @ 08:50:25
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback