RSS 2.0

Slut på det bästa!

jaaha, då var alla bra seier slut för den här säsongen..har preciiis kollat klart det sista av vampires. Missade det eftersom man var på Nelly festen förra fredagen. Missade alla favvoserier förra helgen faktiskt. Vad ska man nu kolla på dåååå?! hehe den nya serien börjar ju dock imorrn :D

Hade ju tid o kolla ikapp mig eftersom jag bestämde mig för att inte åka till Varberg ikväll igen. Det var planen från början men suget försvann tråkigt nog. Tror inte det hade blivit nån hit direkt eftersom man inte var så taggad.

Är sjukt nöjd att jag tog mig ut till mamma IGEN för en lugn och mysig lördag, ska sova nu så att jag är pigg och glad imorrn, för då ska jag INTE sova bort hela dagen iaf :P



Bild från igår på väg till Varberg..stannade på statoil för en liten snabbfotografering och luftkoll i däcken.

Nattinatt alla söta!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback