RSS 2.0

VIP är ändå VIP?



Vad tycker man om sånt?..jag vet ju vad jag tycker..VIP är ändå VIP. Då BORDE man vara en garanterad plats inne på stället?..även om det är "fullt". Dom borde räkna med att alla VIP gäster har sin plats inne och sen släpper in till det är fullt..lr är det helt fel att tänka så??

Det finns ju en anledning till att man är VIP lr?..aja det är väl olika vid olika events kanske? och man har olika regler för saker. Men tråkigt var det för igår var det FULLT på Grand när vi kom dit. Vi visste ju att det var aaas mkt folk där för våran vän ringde o klaga lite :P hehe men ändå.

Så igår blev det ingen dans :/ det var ju det vi var ute efter..aja vi strosade omkring lite på stan men det var inget som kändes riktigt "rätt" så vi tröttnade och gick hem tidigt.

Vi ångrar oss att vi inte drog ut till våran moster och festade med dom istället, mamma o dom var oxå där ute..våran kusin hade tagit studenten så systrarna hade samlats, hade säkert varit hur kul som helst!

yeye bättre lycka nästa gång..ingen är bitter iaf :P hehe
Nu ska jag äta frukost och sen fixa lite och bege mig härifrån..Hoppas alla hade ett trevligt studentfirande!
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback