RSS 2.0

Att sno en mobil!

Det finns vissa som lätt skulle göra det! Men det finns verkligen inte i min värld! Skulle ALDRIG kunna ta en telefon eller nåt annat heller för den delen om jag skulle hitta nåt som någon glömt eller tappat, skulle lämna i det direkt!

Det var därför jag blev så chockad när jag märkte att jag inte hade min mobil hemma, visste att jag hade glömt den på gymmet för det var där jag var sist och jag vet att jag hade den inne i omklädningdsrummet innan jag gick..lite klantigt av mig att glömma en sån viktig sak men aja, det händer alla nångång.

Det jag gjorde var att jag ringde till gymmet såklart för att se om nån hade lämnat in den, då fick man tyyyp ingen hjälp först för att hon var själv i receptionen, hon kunde inte lämna det obemannat..det är typ alltid obemannat när vi kommer! Jag blev så irriterad att man hon inte kunde gå ner fort o kolla på bänken där jag sa att jag glömde den, skulle tagit 2 minuter. För ingen hade såklart lämnat in den fick man höra.."nee, nee det finns inget här i receptionen". Sen gick en annan ner o kolla o då låg den inte där. För jag blev irriterad i telefonen och sa att det avr viktigt att någon kollade upp det!

Jag kunde bara inte tro att någon hade tagit den från omklädningsrummet, så jag gick ner till gymmet för att kolla om jag glömt den nån annanstans på gymmet..för som sagt jag kunde inte tro att en tjej faktiskt hade tagit den.. vi tjejer är inte sånna? lr hur?? vi har lite mer moral i kroppen än a..killar kanske? och visst hade jag rätt!

Jag gick en runda på gymmet och sen till receptionen där bruden stog, jag sa: det var jag som ringde innan ang. mobilen, ni har inte..?..hann inte ens säga klart meningen innan hon sa: "NAE NAE!" Sen sa jag: Den ska ligga i en liten skinn.. DÄR ÄR DEN JU! sa jag sen med en väldigt hög ton!



HERREGUD, den hade antagligen legat där hela tiden..En mobilväska, vad FAN tror hon kan ligga i den!? Vilken tur att jag gick dit o kollade först och inte spärrade allt som jag tänkte..jäkla bitch säger jag just nu, att man kan va så ohjälpsam lixom när det gäller en sån viktig sak!

Yeye, som sagt, tjejer är bra, vi lämnar in saker vi hittar! Thank good for that!
så nu har jag min baby! Den ska ju dock snart bytas ut men ändå!, orka tappa bort en mobil..

Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback