RSS 2.0

En vanlig måndag!

Jävla måndagar.. det är samma sak varje vecka. Ni vet vad vi snacka om. Ångest, trötthet och en hel jävla vecka kvar till helg MEN nu e jobbdagen slut och det värsta är över ;D HAHA det gick lika fort som vanligt. Jag har varit extra trött idag. Två dagar supande e inget för mej, det räcker nog med en känner jag, varannan helg lr nåt :P haha.

Ska försöka träna mig pigg nu efetr jobebt men det e inte heller lätt eftersom mina armar mår så jävla dåligt. Nåt fel e det ju, Svullna som bara den och värker.. inflammation gissar jag på.

Inte haft en lätt helg heller. Får väl skriva lite om min problem nån annan dag, jag orkar inte med et nu iaf, alltid ska de vara nåt som e fel lixom, men när jag väl ebstämt mig hoppas ja på ett bättre liv, där av lite ångest idag.



Började dagen med fotning som vanligt, gud vad mycket skor vi fotat senaste veckan, varje morgon typ.



Dagens modell James fastnade på bild medans jag satt och vänade på min tur, hehe han e bra han.. snabb och det blir bra bilder. En bra måndag at work! Dags att skynda till gymmet, Core it is//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback