RSS 2.0

Första lilla komplikationen!

Någon gång ska väl vara de första? Ingen komplikation som kvarstår hela livet men tills restylanet bryts ner och läppen blir lite mindre. Har nämligen ett ytligt blodkärl som kan brista lätt när jag anstränger mig, vilket den gör när jag tränat hårt. Blir som ett litet blåmärke på högra överläppen men det försvinner efter ett tag när jag varvat ner lite som tur är så jag slipper gå med det!



Frågade en klinik varför och vad jag kan göra åt saken. Då fick jag som svar att det kan spänna så mkt att det trycks till ytan och spricker lätt men att de inte finns nåt o göra förutom att vänta tills restylanet försvinner då ska det inte bli så mer.. kul, NOT. Aja inget livshotande som sagt men inte så skoj o få en blå läpp när man ska träna. tänk på att sånt kan hända när vi fixar läpparna. Ska tillbaka på torsdag och fixa till dom lite, ena sidan e liiite större än andra men det e lätt fixat och får hoppas att hon låter mina kärl vara! ;) //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback