RSS 2.0

Funday!

I wish it was Sunday
'Cause that's my funday!

Oh no, hehe sunday är INTE en funday! Inte idag iaf..Eller jag har klagat klart på den här söndagen :P Jag är ganska tillfreds med den ändå trotts omständigheterna. Jag hann med det jag ville hinna med iaf :) (stolt)

Laga mat, städa och tvätta lite.. OCH träna..det var det. Nu ska jag inte lyfta ett finger i veckan..hehe jag har gjort "MITT"!

Denna helgen var väl helt OK..fredagen var mys..Gårdagen var trevlig och söndagen vet ni redan vad jag tycker om nu. Inte riktigt lika bra helg som förra men a, allt kan inte alltid vara lika bra. Längtar till nästa nu, den kommer att komma lika fort som denna. Då är det Malmö som får sig ett besök :D



kvinnor som hatar män..yeah, thats me :P haha

Ne fy, Jag hoppas att ni haft en mysig helg..jag ska FÖRSÖKA sova nu så att jag är pigg och glad inför en ny vecka..vill ju inte börja den trött och grinig. Önska mig lycka till! :)

Nattinatt allihopa!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback