RSS 2.0

I'm DONE!

Söndags-göra var det ja! Duktiga Anne har varit i farten ett tag.  But now I'm DONE!



Lite smarrigheter fick jag till till veckan iaf...förhoppningsvis :P hehe ne, jag vet att det jag gör blir gott, för detta har man ätit innan iaf :) inget nytt för kommande vecka..fast soltokadetomatbiffar har vi dock aldrig gjort...?



Yepp, såhär ser det ut just nu..laxlåda med potatismos och soltorkadetomatbiffar med couscous.

Åh gud, vet ni hur dåligt jag mår nu lr!?!?! Jag FATTAR inte att jag kan känna mis så här "bakis" utan att ha drickit en droppe alkohol!, blir galen!!..måste ha frisk luft nu känner jag. Ska belöna mig med nåt trevligare än att vara inne nu tänkte jag!

Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback