RSS 2.0

Inte så brottom!

Nae, idag har man väl ingen anledning att skynda sig i säng?? För imorrn är det faktiskt så att vi för en gångs skull har sovmorgon. Det blir en lite annorlunda dag på jobbet som vi skrev i måndags. För det ska vara en liten specialgrej där så vi ska jobba sent..och därav börjar vi senare imorrn. Har tänkt att va där vid 10.30.

Ska bli skönt att få "sova ut" lite i mitten av veckan me, lr wtf..det är ju torsdag imorrn så jobbveckan är ju snart slut igen! hehe

Yeye, har iaf hunnit med lite till tömmning här hemma..lr vi tog tag i badrumsskåpet och den översta lådan i byrån med sminket. Slängde typ ALLT vi vet att vi inte kommer att använda, och smink håller ju inte så länge ändå så därför åkte mkt bort!

NU ska jag iaf inte sitta vid datorn mer för jag ska ta tag i det där med att kanske läsa lite innan läggdags..för nu hinner jag ju ligga i sängen en stund innan jag känner att jag MÅSTE sova.

IPL:ade armhålan och bikinilijen för en liten stund sen och förberedde även naglarna med en basecoat, för imorrn ska dom få lite färg :)

Får se vad morgondagen har att erbjuda, ska bli en intressant dag..får hoppas att den går riktigt bra trotts ändringar av tider och rutiner, kan ju va bra med lite variation :)




Godnatt babes! Skrivs imorrn//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback