RSS 2.0

Confused girl!



I'm down. It really sucks! Världen e allt bra orättvis ibland. Man kan inte få allt i livet och det suger verkligen. Jag är ego i mitt tankesätt och det vet jag. När man mår dåligt försöker man bara tänka på sig själv men hur mkt bättre mår man när man gör saker värre, tex för andra..? Aja, ni fattar fortf inte o vill inte tjata ut mitt liv o mina problem.. bloggen är ju iofs till för att skriva av sig men jag känner inte för de just nu för jag inte riktigt vet vad jag ska skriva men det e några saker jag vill ta upp.

Jag vet inte vad jag vill eller om jag bara e helt dum i huvvet o inte fattar vad som är bäst för mej.. u dont know what u got until u missing it alot.. så e det alltid o då undrar jag VARFÖR det är så. Får hoppas på att allt löser sig till det bästa till slut. Förstår men endå inte.. människor kan förlåta o glömma men frågan e vad som går och inte går att förlåta/glömma.. its not the same. Önskar det aldrig hänt, men vilket av det undrar jag då..? :( feelings are stupid o man borde ha en knapp som stänger av allt, speciellt när man har sånna som jag har just nu... is it love or is it just that i miss it. 

Att ignorera o låtsas som ingenting e inte OK, hjälper inte heller.. eller jag gav de aldrig chansen så jag vet ju inte helt säkert, ett misstag av mig kanske.. MEN en sak jag inte gillar är att bli avklippt bara sådär, why.. eller jag fattar väl men jag trodde annat eftersom de va så allt började. Men de e lätt o göra de när man e arg, trust me I know .. men ska de va så så kan de lika gärna va hela vägen kan ja känna ibland..?

Har tänkt mkt på svartsjuka oxå.. ja, den blev väl lite värre efter jag fått veta en del saker och jag hatar svartsjuka, jag klarar inte av det. Aldrig varit det innan heller men svårt o inte vara det nu för tiden men det e nåt jag ska jobba på, en fånig grej framkallad av dumt folk helt enkelt. Ibland har man anledning och ibland är man bara osäker på sig själv..

Nu vill jag bara veta.. saknar jag bara det gamla tack vare alla minnen och vardagen, försökte jag ersätta det som var.. Var jag bara rädd för det nya trots att jag gillade det men inte vågade.. jag gjorde ju det innan det ens började.. eeh lika bra o låta det vara ett tag utan att tänka känns de som.. fått ner det i skrift nu iaf, lite av det.. Need some time to think helt enkelt... gonatt o sov gott!//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback