RSS 2.0

Jag bestämde mig..

Oh my gooood, ska jag spendera så här lång tid på detta!?!? Neveeer! hehe Ne idag bstämde jag mig iaf för att epilera armarna och IPL:a hela benen..men så här kan jag inte hålla på. Kan inte ta hela kroppen på en och samma gång/kväll. det tar alldeles för lång tid, hehe känns som att jag har suttit här i typ 2 timmar eller nåt! Att man först måste raka hela kroppen i duschen gör ju inte att det går snabbare..shit, vad får man för liv? hehe, aja i längden ett hårlöst liv iaf, måste fortfarande bara ta reda på till 100% hur ofta man ska göra det egentligen och hur länge man ska vänta efter några behandlingar.

aja.. nu får jag helt enkelt ta en kroppsdel i taget! Varannan dag eller nåt kanske? orkar ju verkligen inte slösa så mkt tid på det, fast nu har jag ju inget annat att slösa tid på ÄN. Lägger hellre ner tid på mig själv än annat just nu..har ju skrivit det innan, priar träning och välmående..sånt kan ju ändras fort, man kanske inte får så mkt tid till sånt om ett tag?

Yeye, ska fixa det sista på benet sen ska jag krypa ner för imorrn är det fredag :D wohooo! Ska göra en rätt efterlängtat grej, som jag skrev om efter att jag varit på återbesöket för ögonen :)



Så nu säger jag iaf FU till allt hår och godnatt till er andra! :P
//A

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback