RSS 2.0

Mat & Träning 11.03.31

Sovmorgon my ...! hehe jo, lite blev det allt, men inte länge. Jag hade bestämt mig redan igår att "ta igen" det jag missade i tisdags..alltså en lätt och snabb liten träning. Varför ligga och dega när man kan göra nytta som jag brukar säga? :P Ne men jag kände bara att jag lika gärna kunde gå upp rätt tidigt eftersom det ändå blir en vanlig dag imorrn på jobbet, för hade jag legat o sovit längre så hade jag haft svårt att somna idag och sen varit trött imorrn. Så där kände jag att jag var lite smart :)

Som sagt, ett kort och snabbt pass..det blev intervall-löpning i 30 minuter, sen blev det bara lite rullande situps.. Dom får vi visa hur vi gör imorrn typ, för dom ska stärka dom innersta musklerna. Det känns verkligen när man gör dom att det tar långt inne i muskulaturen.

Även om man var på gymmet idag så blir det i vanlig ordning lite powerwalking på lunchen. Tog en lite sen eftermiddags promenad på jobbet innan när vi hade det lite lugnare. Regnet stopade inte oss, Jenni kände ju att hon också skulle röra på sig. Att sitta still vid en dator så länge blir man bara knäpp av, hehe

Idag blev målen lite ändrade såklart..
Frukost: Anne 08.15, nöt&frukt musli med linfrön och c-vitamindryck. Jenni 09.30, powersmoothie & 2 polarbröd med leverpastej & gurka.
Lunch 12.30: Laxgratäng med bladspenat & potatismos.
Mellanmål 15.50: Grönt te & apelsin. Viktigt med antioxidanterna.



Mellanmål 19.00: Knäckisar med avokado & proteinshake whey100.

Börjar bli lite småhungrig nu, det blir nog en kopp te med en liten näve nötter efter duschen.
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback