RSS 2.0

My kind of morning..

Allt var typ redan färdigt imorse när jag vaknade. Väskan med träningskläder var packad och jag hade även hängt fram det jag hade tänkt ha på mig idag..händer inte ofta att man tar fram det på kvällen, men ska försöka göra det nu framöver så att man inte behöver stressa fram en outfit på morgonen.



Där hände dom fint på hästen, tog typ det enklaste och bekvämaste jag kunde tänka mig just då..trött som man var :P

Behövde inte stressa med nåt idag faktiskt, tog till och med med mig min frukost till jobbet eftersom jag hade tänkt att vara här vid 07.30 idag..och det var jag :) Gjorde en powersmoothie. Fattar inte att det annars brukar ta sån tid innan man kommer hemifrån? Ödslade väl inte så mkt tid på onödigheter heller. Smink och hår blev snabbt fixat, enkel och lätt sminkning..men det brukar det iofs bli på vardagar ändå. Lite mascara, concealer, mineralfoundation och rouge..lite brun ögonskugga me.

Tidig morgon blev det på jobbet men det är bara för att jag nu ska iväg en liten stund NU. Vill ju ligga i fas hela tiden så att det alltid kommer ut nyheter på sidan(www.nelly.com) så att folk kan shoppa mer! ;P

Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback