RSS 2.0

Mycket men inte allt!

Det har varit full gång sedan vi kom hem. Iaf på Anne som fixat och donat hemma. har ju itne slöat jag heller men suttit still och satt i löshår på Teresa. Det tar ju sin lilla tid.



Tog ca 2,5 h denna gången. Glömde ju ta en före/efterbild, har bara en före, hehe dåligt av mig! Men det får jag ta nån annan gång om jag orkar. Fint blev det iaf men jag hade nog valt en längre längd om jag varit hon men de tror jag hon gör nästa gång :) Hade kvar anteckningar fr¨n när jag gjorde Annes h¨r hur vi satte i hennes, lite roligt och vi gick ungefärg enligt samma så de blev bra!



Teresa hav mig en jätte söt lite plånbok/korthållare som tack för att jag tar mig tid och göra de på henne :) så himla söt. tack tack!

Anne har som sagt fixat och donat här hemma. Vi har ju som vi skrev igår börjat fixa lite här hemma. Vårstädning kan man ju kalla det :) Allt ska ordnas, varje garderob, varje låda osv. Vi har gjort en hel den nu men endå inte i närheten av klara, suck.. Vi har tvättat och bytt sängkläder oxå, skönt o ha de gjort så nu kan man krypa ner i en skööön ren säng!

Time to sleep, trött som få. Varit det hela dagen, känns mig hängig, trött och förkyld. Stort grattis till mitt ex Daniel som fyller 25 idag oxå. Hoppas på att han haft en underbar dag. Gonatt//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback