RSS 2.0

NOT my type..

Klockan är snart 5..jag har varit vaken i 4 timmar....4 timmar! Att man ställer klockan en söndag på 13.00 för att kunna gå upp!? Vad e de lixom? Att komma hem vid 5 och få lägga sig vid halv 6 på morgonen är inte rikigt min grej. (men det var väntat)

Är glad att man är nykter nu för tiden så att vi kunde ta bilen igår, annars hade vi AAALDRIG kommit hem, hade varit hemma runt 7 eller nåt, för vi hade fått vänta på morgonbussen hem till Borås. Visst va det trevligt igår i Gbg, MEN jag hade nog ändå haft det en aning trevlgare här i Borås..på Grand. (TROR jag) Det var bara grejen att det blev så sent och stämmingen var väl inte helt 100. Fint folk på Push, javisst ;) men att hänga vid VIP:en och sånt är väl inte riktigt min grej heller. Man behöver inte verka fin.

Som sagt, söndagen blev väl lite förstörd nu när man gick upp efter 1, kände mig bakis för att man inte sovit så mkt, och nu kommer jag väl inte kunna somna i lagom tid ikväll heller, hehe bara för att man inte varit vaken så länge.

Söndagar, det är ju dagar jag/vi gör grejer inför veckan..lagar mat, städar..ja sånna saker. TUR att man inte är en slow MF så att man redan har fått gjort grejer.. MEN nu är då frågan om man orkar ta sig ett skönt träningspass..vilket jag hade sett fram emot idag.



Yeye, får se hur denna söndagen slutar. Allt hade ju varit klart om man inte hade slösat bort allt på sömn..men den är ju typ viktigast :P hehe

Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback