RSS 2.0

Sveriges första "Bachelorette"

Ikväll, har den svenska versionen av den framgångsrika realityserien ”The Bachelorette” premiär. 29-åriga modellen och hälsokonsulten Frida Danielsson är den lyckliga tjej som valdes ut för att, under 6 veckor, dejta 28 killar. Hennes mål? Att hitta den stora kärleken. Starlounge ringde upp Frida för att prata kärlek, intriger och hur det är att ha ett harem av män.



— Till en början var jag väldigt skeptisk, om jag ska vara ärlig. Jag var inte helt säker på att jag ville vara med, eftersom jag först trodde att det var något i stil med ”Paradise hotel”, och det kan jag inte riktigt förlika mig med, berättar hon.

Men efter lite tjat gick Frida med på att ställa upp, och stod en tid senare inför 28 kostymklädda män på Cypern, där programmet spelades in.

— Det var ju helt klart killar som jag hade kunnat dejta hemma också, alla föll mig i smaken! Men den jag först trodde att jag skulle falla för, ändrade jag åsikt om rätt snart…

Faktum är att ingenting med programmet riktigt var som Frida hade tänkt sig, avslöjar hon. Av rädsla för att måla upp bilder som sedan inte skulle förverkligas, såg hon till att helt enkelt inte ha några förväntningar. Den enorma uppmärksamheten var därför en positiv överraskning.

— Jag ska inte sticka under stol med att det var helt fantastiskt, en sådan egoboost så det står härliga till! Allting kretsade ju runt mig hela tiden. Var det inte personal runt omkring mig som hjälpte mig, så var ju killarna där, förklarar Frida.

Men allting var inte romantik och röda rosor. Att slänga in 28 ”alfahannar” – som Frida beskriver dem – i ett hus, kämpandes för en enda tjejs gunst, var inte helt smärtfritt.

— I början var killarna väldigt mycket bundisar, men sedan började de sakta men säkert att glida isär. Sedan uppstod ju också mer och mer känslor mellan mig och killarna ju mer vi lärde känna varandra. Så det kommer helt klart att finnas intriger i programmet...

Frida avslöjar att det bitvis var rätt jobbigt med alla känslor, men vid slutet av inspelningarna hade den 29-åriga skånskans förhoppningar ändå infriats, och hon hittade kärleken i en av alfahannarna.

— Den jag till slut valde var helt rätt, jag ångrar verkligen inte mitt val. Men det har inte varit helt lätt nu efter programmet. Vi har varit tvungna att starta om på nytt, vi levde lite som i en fantasivärld där nere. Att vi dessutom har varit tvungna att hålla förhållandet hemligt och bara ses hemma har varit en prövning.

Ska bli intressant.. så missa inte det 20.00 på TV3. Blir ju istället för solsidan! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback