RSS 2.0

15 weeks!

Folk frågar..och jag glömmer, men nu har jag kollat upp det IGEN, denna helgen blev det 15 nyktra veckor. Så altså snart 4 månader..vilket blir nästa helg. Är jag stolt över mig själv? Självklart är jag det, det är det många som är..hehe konstigt nog. "Strakt jobbat" är vad jag får höra hela tiden.



Valde att inte dricka Vitamin Well igår som jag brukar, utan jag valde att köpa det goda alkoholfria peachbubblet från systemet, för 22:- En väldigt trevlig dryck :) Bilden ovanför är tagen förra året den 4:e september när jag höll mig nykter ett tag inför operationerna, då drack jag det för första gången och kom att tänka på det igår.

 

Men jag måste säga, jag har faktsikt fått i mig alkohol som jag har skrivit innan och det är ju ett eller 2 glas vin. Det var ju på CDON's Group award i malmö, vin till maten..OCH igår, Anki bjöd ett glas av sitt absoluta favorit vin..som hon sa att jag var tvungen att smaka på. Vad skadar det? antioxidanter.. :) och som sagt så kommer jag självklart att dricka, men inte supa mig full. För det är det det hela går ut på.



Där har ni mitt från igår, alkoholfritt med jordgubbar och ett glas rött..det var rätt trevligt det där. Men Ankis rödvin är lite för vuxet för min smak :P har en favvo som jag ska ta reda på vad den heter..drack det ibland när man var på middag hos Daniels föräldrar..när man väl blev medbjuden av Jenni :)

Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback