RSS 2.0

Alla har en dubbelgångare!



Allvarligt talat, är inte detta sjukt likt eller vad!? hehe, detta är ni vet Millan..hon vi tränade med några gånger, hennes kompis/bekant Anders Gustafson III. Hon skickade bilderna till mig efter att jag postade på facebookstatusen "<3 Kapten Jack Sparrow..OMG!" i måndags.

Det sägs ju att alla har en dubbelgångare som vi skrivit innan, har ju några gånger haft modeller som liknar kändisar på nelly.com till och med.

Har sett min mosters dubbelgångar en gång me, var HELT 100 på att det var hon, men sen visade det sig att det inte var det.

Det är grymt!.. Undra vad man hade gjort om man hade träffat en person som såg ut som sig själv? Jag vettefan vad jag hade gjort om jag träffat en som såg ut som mig, OM det fanns nån mer än Jenni då :P undra om det finns? hehe rätt spännande det där. 

Vad hade ni själv gjort om ni träffade eran egna dubbelgångare??
//A


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Visst är det lite läskigt? Jag kommer ihåg att jag såg min morfar på en bio någon månad efter att han dött. Det var lite creepy :S

2011-05-22 @ 20:44:07
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback