RSS 2.0

Fan vad GÖTT!

ååååh gud vad jag har ont i kroppen! hehe kom precis hem igen efter "shoppingrundan" köpte faktiskt ingenting till mig själv, lr oss kanske man ska skriva :P men jag hittade lite smått och gott som ska införskaffas vid senare tillfälle. Inget som var panik med just nu med andra ord :) Mamma hittade iaf en mysdress som hon va ute efter. Bra det! :)

Vi var och storhandla innan det me, så att det är gjort tills nästa vecka som vanligt..orkar ju inte göra det imorrn iaf.

Skulle ju köpa grejer till våran myskväll me, och som jag skrev innan så ska vi ha en tacokväll :) och självklart ska man ha nåt gott som efterrätt eller som gottis till kvällen när man myser med film och sånt.



Plockade på mig det här till kvällen när mamma ändå också skulle handla..detta ska bli en sallad :) Honungsmelon, annanas, kiwi, physalis och mörk choklad med minsmak, den är huuur god som helst!! Det ska vara en betydligt "nyttigare" kväll än vanligt :P

klockan är rätt mkt redan, ska snart börja med maten :) ska bli mumsigt! FYFAN vad gött det ska bli att inte behöva göra nåt ikväll! Inte behöva börja göra sig iordning eller nåt. Bara chilla som man är..love it!

som sagt så har jag cp ont i kropppen av nån anledning, den e helt död så jag ska vila lite nu..
LATER//A

Kommentarer
Postat av: CJ

SVAR: Men eller hur, fruktsallad är gott! Ha en skön helg. :)

2011-05-21 @ 20:39:18
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback