RSS 2.0

Friendly friend!

Det är söndag..och vad går på tv nu?? jo, favoritserien Gossip girl såklart! det är inget jag sitter och kollar på iaf, som jag borde göra...hehe för jag lovade faktiskt Tess att jag kunde vänta med att se på den med henne när hon har tagit sig hit, hon hade lite och göra efter att vi åkt från mammi idag, så hon hann inte hit innan 7. Hur snäll är inte jag på en skala!?

Så nu sitter jag och VÄNTAAAAR, kan hon kanske skynda sig lite lr??! :P hehe nerå det är ingen brådska..än iaf.

Har iaf haft en väldigt härlig eftermiddag ute hos mamma, vi låg och stekte någon timma i solen och sedan var det grilldags :)





Det blev riktigt bra söndagsmat :D



Kolla på våra små älsklingar! det är så mysigt att se dom springa ute i det fria nu..Lilla Tia på bilden ovanför och Tindra på bilder här nere. Dom ser verkligen ut att trivas ute hos mamma, så där får dom stanna hur länge dom vill :) bara vi får träffa dom på helger så klarar vi oss!



Nu ska jag fixa till lite saker innan Tess kommer så att det mesta är klart, ska kolla om jag hittar en film vi kan mysa till me efter att vi tittat på gossip :)

that's how I roll..
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback