RSS 2.0

Hiss eller diss?

Fick med oss 2 par leggings hem igår från jobbet. Våran inköpare på sportavdelningen gav oss dom, hon vill ha vårat omdöme om dom..



Ett par blåa och ett par svarta..nu ser dock båda rätt blå ut på bilen men dom här nere är mörka. Dom blåa är mer mönstrade framtill me. Dom mörka är rätt plane.



Hmm, dom är väl rätt coola. MEN dom är jättehöga i midjan och sånt gillar vi inte..dom går typ upp över naveln om man drar upp dom. Jenni har vikt ner kanten på båda, det ser ju bra ut framifrån men där bak ser man ju att man viker över nåt.

Vi täntkte först att dom skulle användas till träning eftersom det är ett träningsmärke som ahr dom men det är till vardags, ni kan hitta dom HÄR

Tror dom kanske kommer komma in till nelly...får väl se. 
Så vad tycker ni om dom? hiss elelr diss?

Kommentarer
Postat av: Therese

Nja. Jag gillar själva idén med leggigs som ser ut som jeans(jag är rätt liten och hittar sällan jeans som sitter snyggt) men det blir sällan riktigt bra..

Jag gillade inte heller den höga midjan och det flammiga på dom översta gör att jag tycker dom ser lite billiga ut. Dom nedersta var däremot helt ok, minus den höga midjan då:)

2011-05-25 @ 11:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback