RSS 2.0

Inget vidare..

Nee, det var väl inget vidare att vakna upp till ett sså ostadigt lördagsväder :/ ena stunden är det sol och ena stunden ser det ut som att det ska börja regna. Hade ju hoppats på stålande sol och värme..men man kan ju inte alltid få som man vill, hehe

Aja, ska väl inte gråta över det nu, för istället har jag och mammi tänkt att ta oss in till stan för att kika lite i affärer, är inte ute efter nåt speciellt direkt men man kan ju alltid hoppas på att man hittar nåt trevligt :) iaf för mammas skull om inget annnat. Ska iaf dra och handla inför kvällen middag och sånt me, vi har tänkt att ha en tacokväll tillsammans :D



Fick till en trevlig frukost här me, Turksikyoughurt med hasselnötter, linfrön, solrosfrön och frysta hallon. Grönt te till det såklart :) Ska avnjuta den nu innan jag gör mig iorning lite, tänker ju inte antränga mig när det gäller smink och shit denna helgen.

Later babes!//A

Kommentarer
Postat av: Marielle

okej toppen! =)

2011-05-21 @ 11:41:39
URL: http://thisismarielle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback