RSS 2.0

INTE OK!



Köpte ju dom svarta supersnygga och mjuka jeansen från Gina Tricot igår, men kolla vad som hände idag när jag skulle ta på mig dom. Detta hände alltså inte när jag drog på mig byxorna utan när jag bara tod tag i den för att ta fram dom, hehe bra kvalité? ;P Hade inget annat att ta på mig eftersom ja inte sov hemma så de fick bli dom endå men ska till gina o byta dom efter jobbet. SUPERSKÖNA är dom iaf, får hoppas att dom förblir som dom är och inte töjer sig o massa sånt konstigt. Fick ju ta 24/32!

Kommentarer
Postat av: M

Irriterande! Jag skulle prova ett par jeans på Gina också men dom hade redan rispat vid dragkedjan, inte så bra kvalitet nej.

2011-05-27 @ 13:58:22
URL: http://traningpag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback