RSS 2.0

KATASTROF!

Vad F*N är det som händer!? Allvarligt talat?? jag börjar gråta snart!!!!!

Alla vet att vi har använt det fantastiska ögonfransserumet Revitalsh sen sent i December, lr det avr då vi köpte det iaf. Och att det faktiskt har hjälpt, vi fick ju kanonfina och jättelånga ögonfrasar! ALLA trodde typ att vi använde lösögonfransar på vardagarna, vilket vi inte gör eller nånsing gjort. På helger gör vi det för att få ännu mer fransar men det ehövdes typ inte ändå eftersom våra egna var längre typ :P hehe

Anyway! Nu är det katastrof iaf! Den senaste veckan..kanske 1,5 vecka till och med så har jag tappat ögonfrasar som löv, nu överdriver jag INTE när jag säger att typ minst 2 per dag har trillat av..och det är ALLA dom längsta, så nu har jag typ inga fransa kvar känns det som, dom är CP korta!! Kolla baa hur doms er ut nu :(



Ser ni längst ut!? dom ser ut o va 1mm korta, okej på bilden ser dom MKT kortare ut än vad dom är i verkligheten, men ändå! Ni kan ju föreställa er hur dom såg ut när dom nästan gick upp ögonbrynen där fram och sen var resten i jämnhöjd mot utkanten också, om ni fattar?? som tur är så är det rätt tättt fortfarande med tanke på hur mkt som åkt av. Som sagt jag börjar snart gråta ändå! :(



Det är nästan så att man MÅSTE börja använda lösfransar igen tills dom vuxit ut..tippar då som vi har haft innan, har ju halva fransrader på helger. Använder NYX ögonfransnäring nu ju och jag HOPPAS verkligen att dom växer ut fort igen!

har skrivit till revitalsh och frågat om det är normalt att det kan falla av så mkt osv, vet ju att allt hår har en "livslängd" men ändå. Att alla åker av samtidigt, men visst..dom växte ju ut samtidigt me, hehe

Är det någon som vet nåt om det eller hört att fler varit med om samma sak??
aja, får hoppas att det löser sig!
//A

Kommentarer
Postat av: CISSI

När man slutar med revitalash så kan fransarna lossna

2011-05-20 @ 16:35:01
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: MissCM

Jag har läst många bloggar som har haft samma problem :/ Nu vet jag i alla fall att jag inte ska köpa produkten :/

2011-05-20 @ 18:32:58
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: joanna

Fick liknande problem då de dels lossnade helt och hållet och vissa gick lixom av så de bara blev stubb. :(

2011-05-20 @ 23:06:18
URL: http://joannagabrielsson.blogg.se/
Postat av: Lisa

De långa fransarna lossnar ju precis som dina andra. De sitter ju inte kvar för evigt?! om du fortsätter med Revitalash så kommer de nya bli lika långa.

2011-05-23 @ 20:40:05
Postat av: Emma

hej!När du använder såna singelfransar, hur tar du bort dem sen?Köpte ett borttagningsmedel men det fungerade inte..Var ju så tråkigt när några trillade av o då såg det ju dumt ut med de som var kvar..Vill inte hålla på med att sätt adit nya hela tiden.?Mvh Emma

2011-05-24 @ 12:47:29
URL: http://ems86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback