RSS 2.0

Lägger ner bloggen!

Nu orkar vi inte mer..det här med bloggen har varit en trevlig grej i 1,5år men nu känner vi att vi inte vill mer! Finns egentligen ingen speciell orsak till det..

Så detta blir det sista inlägget i den här bloggen, tråkigt men sant. Får se om man nångång börjar blogga lite smått igen.

Den här helgen gick väl lika fort som alla andra, fast iofs så tycker jag kanske att den var lite längre ändå. Kanske för att man inte var hemma? eller för att det kändes som att man gjorde nåt. Men då brukar ju dagarna gå fortare?..ne jag vettefan asså. Det var iaf en bra helg, kul o komma iväg lite och se lite annat ibland me.

Klockan är mkt och jag har myst ner mig med täcke här i soffan, satte på en film för en stund sen som jag hade tänkt att kolla klart på.



Jag hoppas att jag orkar kolla klart på den för det är rätt mysigt här just nu..somnar jag så somnar jag :) Den verkar helt ok än så länge, det är ju en Sci-Fi, Action. Brukar gilla sånt så vi får väl se. Den går på Bio nu iaf.

MAJ, MAJ MÅNE, JAG KAN LURA DIG TILL SKÅNE...? lr vad är det man säger?? haha Ojdå, första och sista skämtet för idag. Kul va? Det är klart vi inte ska lägga ner bloggen. Inte än iaf :)

Kan ge ett omdöme om filmen imorrn. Nu ska jag fortsätta mysa och sedan ladda för en #vanlig" vecka på jobbet.

Hoppas eran Valborgshelg var fin!
Nattinatt!//A

Kommentarer
Postat av: Zandra S

Gud vad rädd jag blev, haha. Ni har länge varit mina favorit-bloggare, läser eran blogg varje dag!:) Också kikar man in såhär innan läggdags för att se om ni uppdaterat, också får man se den rubriken! Buhu! Gud så glad jag blev när jag skrollade ner och såg att det var ett skämt! Haha.

2011-05-02 @ 00:36:02
URL: http://zandrasrosadagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra att ni inte ska lägga ner bloggen, blev riktigt rädd! älskar ju eran blogg :D!

2011-05-02 @ 07:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback