RSS 2.0

Leaving this place..

Det är dags att säga hej då! Tråkigt men nödvändigt, har ju iofs varit här nu i 2 hela dagar..mer än 48 timmar iaf.

Det är en sån härlig känsla att bara vara här av nån anledning..är det för att man saknar allt det gamla? Eller är det för att man bara är väldigt mammig? Jag kommer alltid att vara mammig! Det känns som "hemma". Tur att man valde att spendera hela helgen här, är utvilad och glad! och det kommer att ta ett tag innan man åker ut hit igen, det är ju bara helger man gör det på och det kommer som sagt gå en del helger innan nästa gång som det ser ut just nu.



Mysigt att ha spenderat tiden med mamma och mina älsklingar som jag nu ännu en gång lämnar kvar här! Älskar er allihopa! <3

Nu är Tess på väg hit ut för att hämta mig, vi kommer att ha en tacokväll ihop med massa mysigt, det är ju trotts allt söndag :) Yes, en till tacokväll för mig..men det är bara gött :D hehe

Skrivs senare!
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback