RSS 2.0

Lite mer..

hmm..äter ju rätt många vitaminer, eller nu är iofs folsyran och b-vitaminerna slut..och snart är även silicean slut så vi måste köpa nytt. Har suttit och läst lite om alla vitaminer på nätet, vad det är bra för osv..vet ju självklart vad det vi redan äter är bra för men har tänkt att börja med e-vitamin och även d-vitaminer.



Det kan vara svårt att få i sig dom alla viktiga vitaminerna genom mat osv, men äter man nyttigt och allsidigt ska det ju inte vara någon "fara". Inte för att jag känner att det är någon fara för våran del eftersom vi är nyttiga och äter varierat men det skadar inte att tillsätta lite extra!

Det är gött att bodystore.se har allt man behöver typ, för det ingår ju i cdon group..och då har man såklart rabatt där :P haha vi har allt vi behöver i den gruppen. Träning, mode och hälsa :D

Ne ska väl lägga en beställning här nu så att jag sen kan gå och lägga mig, för brist på sömn har ju självklart negativ verkan på mig..

Natti!//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback