RSS 2.0

Mat & Träning 11.05.04

aj, oh, ih, nej!..typ så har det låtit idag under dagen när man gått upp och ner för trappor, när man har rest sig och satt sig ner på stolen på jobbet. mmmhm! det handlar träningsvärk..

Träningvärken kände jag av redan inatt/morse..och den har självklart blivit värre under dagen. Jennis har smygit sig på lätt under dagen för hon kände inte så mkt i morse faktiskt. Men nu så :P hehe

Det är väl lite jobbigt såklart med värk, men det är skönt damtidigt..för då vet man ju klart att man har tränat musklerna man ville få tränat, som tex rumpan ;P hähä.

Idag blev det ingen "muskelbyggande" träning utan bara löpning. Idag körde jag(anne) på gymmet själv, för jenni var ute och sprang istället. Körde 35 minuter på löpbandet med 10 och 5 minitersintervaller.



Sen körde jag bara lite mage. Den här maskinen fick ge magen en omgång me, gillar den! men brukar inte köra den så ofta för jag har hört att den ger en rak midja..men hmm, den tränar både rygg bra och även simagen jättebra så jag ska börja köra den lite oftare. Hade en grym mage förr när jag körde den som mest så det ska nog inte försöra nåt :P

Efter det körde jag lite situps och annat...tills jag inte orkade mer såklart :) hehe
Sen fick träningen vara klar för idag!

Lunchen kom inte tillräckligt fort idag :P haha, som vi längtade..
Frukost 07.30: Powersmoothie.
Mellanmål 10.30: Grönt te & apelsin.
Lunch 12.30: Soltorkadtomat-pastasallad med kyckling & feta. Receptet kommer imorrn, lovar!
Mellanmål 17.00: Optinutbar.
Mellanmål/efter träning 19.30: Proteinshake.

Tycker att det är såå mysigt att knapra på lite nötter och russin med en varm kopp grönt te :) ÄLSKAR russin nu för tiden.. det var faktiskt min förra dejt som fick mig att börja äta det..hehe kan ju tacka honom ;P

Så nu blir det så iaf!
Later babes//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback