RSS 2.0

Mat & Träning 11.05.11

Det var nästan lite skönt att det blev en omväg från gymmet idag, hehe glömde mina nyklar i Jennis väska så jag fick gå från Onyx i knalle till Svensons i knalle och SEN hem..det blev åt fel håll med en liten extra runda :) Då slapp man iaf gå förbi norrby, hehe.

Dagens träning såg iaf ut så här..
Powewalk bort till gymmet på 15 minuter, sen blev det 1 timmas hård pump..kan inte skriva så mkt om det bara det att det va jäkligt jobbigt med axlar idag eftersom jag ahr träningsvärk, men såklart man kör på ändå. Har ju sagt att man ska träna bort träningsvärken, det enda som hjälper typ..ingen idé o mesa om det bara blir 2 pass i veckan. Inget idé o mesa ALLS iofs när man tränar, mesa kan man göra hemma i soffan eller nåt. :P



Efter passet blev det som sagt en längre runda hem, typ på hmm..vad kan det ha tagit, typ 25 minuter kanske. gött iaf med frisk luft..det piggar alltid upp även om solen inte sken just då :)

Beslutsångest är vad jag hade efter träningen när det gällde vad jag skulle stoppa i mig, hehe
Frukost 07.30: 2 frökusar med stekt ägg och proteinshake.
Mellanmål 10.30: Grönt te & apelsin.
Lunch 12.40: Samma som igår...Fetaostbiffar.
Mellanmål 17.30: 2 knäckebröd med keso (äpple, päron & vanilj)



Efter träning 19.50: det avr här beslutsångesten kom, vad ska jag äta? var så sugen på tonfisk och nudlar, men man blir lätt lat och det är så enkelt och bekvämt att ha det lilla pulvret i skåpet :P hehe så det blev en shake.

Men det enda jag bryr mig om är att mina muskler får det dom behöver för att bli starkare och inte brytas ner, and thats what you get with this! :) innehåller aminosyror, b-vitaminer, kalcium och D-vitamin.

Nu blir det bara en kopp grön te och inget mer..
Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback