RSS 2.0

Mat & Träning 11.05.12

BRAAA träning! Riktigt bra :) Var på X-fit på Onyx idag..hade vi haft det på studio hade vi nog kört det varje dag :D haha det var stationsträning med jobbiga övningar, lr a..man gör ju det självklart jobbigt om man vill, man kan ju alltid slöa. men vad är det för mening. man tränar riktigt hårt i 20 minuter..det är inte länge men fy sjutton vad man var slut efter passen. Det var faktiskt det jag hade räknat med när jag läste om det. Nu hittar jag dock inte onfon som jag läste annars hade jag länkat till sidan. Gör det nästa gång jag orkar leta upp det.



Innan X-fit:en sprang vi lite på löpbandet som uppvärmning..10 minuter löpning och sedan 5 minuter powerwalk. Ett helt underbart träningspass. Det bästa med detta är att man alltid byter övningar så det aldrig blir samma övningar dagen efter, därför är det ett bra pass att köra varje dag, intesivt och hårt! WE LIKE! verkligen. HOPPAS det kommer till Studio aktiv me! Ska iaf prata med dom.



Det här var dagens pass.

Oops, blev liiite hungriga efter lunchen idag, har skrivit att vi aldrig går hungiga..hehe men idag gjorde vi det, dog typ av hunger innan vi tryckte i oss ett mellanmål. Försökte dämpa hungern med en extra kopp te. Gick väl sådär..hehe

Frukost 07.30: Nöt & frukt musli, proteinshake.
Mellanmål 10.30: Vitt te & apelsin.
Lunch 12.30: Quinoasallad med räkor och mango..recept kommer imorrn, har lagt in det innan typ men nu var det lite annat i :)
16.00: en kopp grönt te.
Mellanmål 17.40: 2 frökusar med stekt ägg.
Efter träning 20.30: Proteinshake.

Nu blir det nåt glas rosé och säkert nåt mer under kvällen för Jenni iaf, jag tar väl mina vitamin well..

Later babes!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-11 @ 03:25:59
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback