RSS 2.0

Mat & Träning 11.05.20

hmm..? Vad tänkte jag på idag egentligen när jag ställde mig på löpbande på gymmet en dag som denna? Jag tänkte nog inte så mkt..hehe :P Det var ju bra väder när jag stck från jobbet idag, varför cyklade jag inte bara hem och sen tog mig några rundor runt ramna ute i den friska luften?

Istället blev det löpning i 30 minter på ett svettigt gym. Aja, det funkade bra ändå :) Känns nästan som att tiden går fortare när man står på löpbandet än när man är ute och springer. Körde ju en del magövningar idag me, kunde ju dock gjort det hemma me men ah, det blev som det blev. Nöjd med dagens snabbispass iaf :) gillar korta små gympass. Bara för att aktivera kroppen, man behöver inte köra långa träningspass varje dag.

Eftersom jobbdagen bara var 4 timmar så blev det ingen lunch idag, det har blivit små mellanmål och sånt istället..
Frukost 07.30: Havregrynsgröt med linfrön och drottningsylt, proteinshake.
Mellanmål 11.00: Vitt te, turkiskyoughurt med flytande honung och lite blandade nötter i.
Efter träning/Mellanmål 14.30: Proteinshake och en banan.



Kvällsmat 18.30: Icas goda kebabpizza (Dom har verkligen lyckats med den!) med kebabsås (favoriten) & vitlöksbröd, kolsyrat vatten.

Det slutar inte riktigt där, man måste ju gotta sig lite som vanligt en fredag :) Har köpt lite naturgodis så att jag får min chokladtillfredsställelse. Det blir paranötter, jordnötstoppar och jorgubbar i youghurt. Det är typ det jag alltid tar när det gäller naturgodis :P

Sen kommer jag må illa tills jag somnar, men whatever :P hehe
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback