RSS 2.0

Mat & Träning 11.05.27

Känner redan nu att träningen gjorde det den skulle :) Det blev ett gympass idag, med fokus på ben/rumpa såklart :P La till en övning idag som vi inte kört på länge och sen ändrade vi ordning på övningarna me, det kan juu kanske vara bra me, så att man shockar musklerna lite...lr inte shockar men att andra muskler blir aktiverade innan man kör dom andra övningarna.

Så idag såg träningen ut som följer..
Uppvärming: Löpning i 15 minuter på speed 11 och sedan krosstrainer i 10 minuter.
Utfall på ställning med 10kg på varje sida, Det var den tillagda övningen. Och den kändes direkt efteråt. Gött det! :D
Liggande benpress, la på 2,5kg nu..och det gick riktigt bra faktiskt, inga problem. Lägger nog på lite till om nån gång.
Inner och ytterlår/rumpa, Där var det inga konstigheter, kör 10 x 3 repetiotioner på allt. Så mkt vikt att man typ inte orkar dom sista.
Badksida lår & vader var det sista vi körde, vaderna är rätt starka nu igen :) känns bra.

En trevlig fredag innebär även en trevli lunch :)
Frukost 07.40: havregrynsgröt med linfrön & sylt. Proteinshake.
Mellanmål 10.30: Vitt te och en nektarin + några nötter, typ 5st :P
Lunch 12.30: 2 Pannkakor med russin i + keso (annanas & passionsfrukt) vid sidan av.
Mellanmål 16.30: Lite nötter.
Efter träning 18.50: Proteinshake.

Nu är nog Jenni och gottar sig lite på en restaurang.

och jag..? Kollar bilden :P



Det går inte att låta bli, jag vill inte, jag kan inte och jag kommer inte att vara utan mitt tillfredsställelse :P hallonlakritsskalle & Jordnötstopparna, det är vad jag sitter och smaskar på just nu..

MEN det är BARA lite, tog några av varje så att det hålls till en vettig nivå, för jag har känt att det har blivit alldeles för mkt nu dpm senaste helgerna...tråkigt nog :/

yeye, så är det..här är en gammal film på utfall på ställning.
Later//A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback