RSS 2.0

Skrämmande..

Jag läste mitt års-horoskåp i december nån gång... eller rättare sagt så läste Teresa upp det för mig och Anne. Det var nog i PLaza, eller om det var Solo, minns inte. Det verkar stämma så jävla bra så att det är skrämmande :/ kan de vara så att man inbillar sig och lever efter det eller e de bara så att det finns sett att se hur livet ska bli i framtiden? :D



Aja, ska leta upp det och skriva in det så får jag berätta om mitt år, allt som hänt osv nån dag. Det var någon som skrev att vi inte är så personliga som vi brukade vara.. det har ju sina anledningar. Jag tex. har itne så jätte stor lust att skriva om mitt privata liv så som jag gjorde innan men de löser sig.

Stämmer era horoskåp ofta? Det händer för oss ibland... Tänkt på de under hela dagen, hänt att jag tänkt på de några ggr under året oxå men sedan glömt av det. Nu ska jag sova iaf. Blekt tänder idag oxå så dom ska vara extra vita som sagt ;) gonatt//Jenni

Kommentarer
Postat av: Nino

Oj vad fina ögonfransar! Är det revitalash?

2011-05-27 @ 23:57:37
Postat av: anne & jenni

Ja, det var ju det vi använde för att dom skulle bli så långa :)

2011-05-30 @ 18:05:23
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback