RSS 2.0

Stänger in mig..

yesyes, så blev det. Bestämde mig för att "stänga in mig" ute hos mamma hela helgen! Känner att jag inte vill göra nånting, inte tänka på nånting eller nånting..bara vara lixom, och det gör jag bäst här känner jag.

Blev hämtad idag vid halv 4, och sen dess har jag spenderat fredagen här. Min dejt hela kvällen har varit tv:n såklart. För som dom flesta vet så kommer vampires på fredagar och sen var det ju även premiär för spartacus vilken var ett måste att se :) kan ju kolla det imorrn me men varför vänta?

Tog en skön bastustund innan me, behöver fler sånna som sagt. Man känner sig så mkt renare efter bastubad, porerna öppnas och död hud åker av lättare.



Nu ska jag kolla klart på det sista av andra delen av spartacus, för sen är det sovdags! Även om jag ska stänga in mig här ute vill man ju hitta på nåt imorrn me, får hoppas att det blir fint väder i så att man kan ligga och steka i solen en stund.

Hoppas eran helg har börjat bra! Det har iaf min..
Godnatt allihopa//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback