RSS 2.0

Sunny days!

Åh låt det bli många lika sköna dagar som denna :) Har legat ute i solen på lunchen idag, vilket vi alltid gör iofs när det är fint väder, fast idag blev det ju sjuuukt varm att ligga där. Brände oss nästan känns det som, hehe



Dagen har iaf varit lung men ändå rätt effektiv såklart, vi började dagen med en liten fotning av skor..alltid en massa skor som kommer in :) hehe

har inte als mkt att säga om dagen, sitter och käkar lite nötter nu innan vi ska dra oss till en lite tidigare träning, ska svettas i salen i värmen..

oh no, måste rusa, skrivs sen!

Kommentarer
Postat av: M

Sv: Ja precis! Jag har kommit över chokladberoendet, och tror också att man absolut kan vänja sig av vid annat godis (är själv mera hooked on saltlakrits och lakrits). Kör hela den här grejen delvis för att bevisa för mig själv att jag kan och att jag klarar mig utan godis! Häng på, mycket lättare och roligare om man är flera :)

2011-05-31 @ 16:25:21
URL: http://traningpag.blogg.se/
Postat av: K.

Plattfötter.

2011-06-02 @ 02:08:00
Postat av: Anne & Jenni

plattfötter? nej, det e vi faktiskt inte, vilken onödig kommentar om inte annat.. hahaha

2011-06-03 @ 08:25:08
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback