RSS 2.0

They miss me!



Hehe, ja det är klart dom saknar mig! Tidningen ELLE saknar mig som prenumerant och jag saknar dom faktiskt me..så det är dags att fönya prenumerationen! Dom har ett kanonbra erbjudande nu så då är det lika bra, ELLE är ändå en av favvotidningarna ihop med Plaza kvinna och SOLO, som vi redan prenumererar på :)

La iaf en prenumeration på 12+2 nr för 298:-, ingenting ju :)

Favoritgöra en tisdag?? Det vet ni..kolla på desperate såklart :D det är ett måste en tisdag. Sen har jag även epilerat mina armar, såg att dom blivit rätt håriga så nu är dom hårlösa igen :P haha det kommer lixom lite som en chock när jag märker att det är dags för epilering.

Har ni någon favvogöra nån speciell dag i veckan?

Känns som att det är torsdag idag och att det är fredag imorrn, shit vad gött det känns!..det här behövs, ledigt mitt i veckan..lr a typ mitt i veckan iaf.

Dags att krypa ner, drömma lite söta drömmar och vakna till en finfin onsdag!
Sov gott!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback