RSS 2.0

Viktigaste!

Men alltså!? vad hände igår???????...Det avr en bra och mysig kväll fram till att man gick in på Grand. Vi hade positiva förväntningar..iaf inga negativa förväntningar, tänkte bara att det säkert skulle bli en kanonbra kväll!

Vad gjorde hon då!? "DJ Sara Varga" VAD GJORDE HON!?!?!?!? Jo, jag ska säga er vad hon gjorde!! Hon typ...satte på en radio skiva!? Lät så iaf! ALLA låtar man idag hör på typ en mindre radiokanal som tex, Rix FM eller nåt spelades..och gammal musik man hörde för minst 5 år sen. ÖH!?

Musiken för mig är det VIKITGASTE på en nattklubb om man ska ha en riktigt bra kväll! Man kunde faktiskt lika väl ha bett Grand sätta på NRJ på radion, där hade det iaf varit mixad skön musik, det är det ju alltid när det är nrj at the club.

Vad tycker ni själv? är inte musiken sjukt viktig för att ha en riktigt bra kväll!?

Aja..nu ska jag iaf äta upp min frukost och sedan packa väskan för avfärd ut till mamma :) sol och grillning står på schemat såklart :D



Ska ju självklart inte glömma det viktigaste när det gäller packningen, Solkrämerna! Ajjabajja att inte ha det!..ett måste att skydda sig, läste nånstans att hudcancer ökar jätte mkt nu :/ jätterlätt att få det. Jag ska iaf inte få nån jäkla canser för att man inte är smart nog att skydda sig i solen!

got2go!
Later//A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Själv så gillar all musik som spelas på radion.. Och inte den som spelas på Grand, som house...

Synd att jag inte var där igår då ;)

Tyvärr så finns det ju inget annat bra uteställe i Borås.. Förrän sommaren är här.. :/



Hoppas ni får bättre lycka nästa gång :)

2011-05-08 @ 14:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback