RSS 2.0

"Din topp"

hmm..tror ni på horoskop? Det stämmer rätt ofta på oss när man läser dom i typ Plaza eller typ ELLE..eller SOLO. Idag ska det vara våran TOPP enligt Plaza..dom har att man ska ligga lågt också nån dag..hehe. Det har varit en bra dag..har inget o klaga på direkt men på topp är man som sagt inte. TRÖTT är ordet för dagen. Jenni sover redan, och jag ska strax krypa ner. Får börja försöka lägga mig tidigare..men ah, det tar ju 100 år för mig och somna, sen vaknar jag ju bara tidigt om jag lägger mig för tidigt. :/



Jenni har bara jobbat idag. Det blir en del jobb denna veckan. Men sen har hon ju ändå semester i 2 veckor. Hon gjorde Sanna en aning snyggare idag ;)

Som sagt, en bra dag..men ja, den är redan slut. Ska ha en "TOPP" dag imorrn också enligt horoskopet. well...we'll see about that! Nu ska iaf spikmattan få ta hand om mig en stund.

Hoppas ni hade en finfin tisdag, snart är det fredag gott folk!
Nattii//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback