RSS 2.0

Gårdagens shopping!

Hann ju aldrig visa vad jag hittade på Gina Tricot igår! Hittade inte den snygga tishan jag var ute efter, hade inte kommit in men hittade det andra jag var ute efter iaf ;) Lite suddiga bilder i dåligt ljus, hatar mobilkameran ibland hehe. aja, here they are!



En ny kuvertväska, älskar färgen! Och ett nytt armband med kors <3



En kortare bredare stickad tröja



Svarta/silver coated jeans. Måste ta ny bild, ser förfärligt ut. SUPERSKÖNA och SNYGGA. Dragkedjan gick dock sönder när jag skulle dra upp den, 500:- o så dålig kvalle, big nono. Alltid nåt fel på grejer fråna gina tråkigt nog.

Thats all, ska tillbaka till gina idag o se om tishan finns och byta jeansen :)

Kommentarer
Postat av: M

Vad konstigt att ni alltid råkar ut för allt med dålig kvalite på saker från GT! Själv har jag aldrig lyckats med det (peppar, peppar)

2011-11-11 @ 12:48:48
URL: http://traningpag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback