RSS 2.0

I want the perfect body!



Hon är så sjukt snygg! <3 Alla änglar är iofs snygga och hart en jätte fin kropp. Dom är ju ganska slanka men tränar ändå på rätt bra vad jag läst för att hålla kroppen i trim.

Vill ha en prefekt kropp inför resan på måndag så jag nojjar lite ang tränign och mat. Jag ska tajta till mig en aning och ta bort de sista underhudfettet, iaf så mkt jag hinner ;) med perfekt kropp menar jag ju bara att ta bort lite mer underhudsfett och allas "perfekta kropp" ser ju olika ut, jag e sjukt nöjd nu men vill ha de lilla extra så att jag kan vara lugn under resan för de kommer väl tillkomma nåt kilo I guess ;) de gör det alltid när man är utomlands, äter gott och dricker lite alkohol. men ska inte överdriva för man håller igång ganska mkt så man kan hålla sig smal om man vill annars tränar jag bara bort dom små extrakilona nr jag kommer hem. Egypten väntar ju så har bara några dagar på mig men de fixar jag ;) Nu ska jag iväg o träna, later/J

Kommentarer
Postat av: Nin

Alla pratar om att man ska minska underhudsfettet för att få fina slanka muskler, men HUR gör man det? Hur minskar man på det? Säkert en jättedum fråga som har enkelt svar, men jag undrar verkligen hahah

2011-11-30 @ 19:31:30
Postat av: Anne & Jenni

"Nin" inte alls en dum fråga, de e många som undrar. vissa har bättre förbränning än andra, jag tex (jenni) förbränner otroligt fort eftersom jag har så vältränade muskler. Ju mer tränar man är och ju mer muskler man har desto mer bränner du, så om du tränar upp sina muskler kan du bränna mer fett o på så sätt gå ner i vikt och underhudsfett. de gäller att ligga minus i kalorier oxå, det är så jag gör. äter ner mig men tränar upp mig, men man får ju inte välta sig själv men de går att tajta till sig rejält :)

2011-11-30 @ 20:32:33
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback