RSS 2.0

I'm trying!

Det är svårt..som jag skrev igår kväll. Det är svårt att låta bli att göra grejer när man "kan". Ända sen jag vaknade idag vid 10 så har jag FÖRSÖKT att BARA ligga still och inte sntränga mig mkt alls. Har dock gått och småplockat lite, men ska faksitk ge mig själv den här chansen att inte göra nånting nu dom kommande dagarna. visst jag kommer få fixa lite saker som tvätt och sånt, men det har jag tid med hela veckan. Det går alltid att lösa. Jenni kommer iaf inte behöva sköta det..så du kan vara lugn sis ;)

Men nu är det som sagt viktigt för mig att bara låta mitt huvud vila, känner att det är tugnt hela tiden, det är ju som sagt svullet och ett svullet huvud är aldrig bra att anstränga.

Inatt var det rätt jobbigt igen, sover ju typ sittandes som jag skrev, orkar inte sånt :P det är jobbigt så jag hade vänt mig på sidan lite o sen haft handen vid kinden..smaart va? kände av ett litet tryck när jag vaknade till och fattade vad jag höll på med. nooot good!



Föresten..blev påminnd av att jag faktiskt köpte den där salvan mot blåmärken och svullnader. Hirudoidsalvan. Den ska få blodkärlen att dra ihop sig fortare och därför förkorta livslängden på blåmärket. Den kletar jag nu in i mitt fejs :P haha fatta vad jag går runt o ser flötig ut lr? lr ne så farligt är det inte men ändå, bra att testa nu. Tar den på hela kinderna o under ögat för det är runt ögonen det är som mest färg så att säga. är HELT lila.

Får hoppas att den hjälper mot allt det här..hehe Värt ett frsök, har ju inte använt den nånting sen jag köpte den.
Yeye..jag håller tummarna iaf, dags att smörja lite till.. Later babes//A

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej Anne! Har en fråga kring din fettreduction med spruta, är nämligen intresserad av samma sak! Är du nöjd med resultatet? Belv det som förväntat? Kändes läkaren och kliniken seriösa?

Ska bli spännande och se dina nya kinben också :) Lycka till!

Kram Nina

2011-11-14 @ 20:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback