RSS 2.0

Jag har tur..

Hehe, okej nu är det lite bättre iaf, vi gjorde bara en liten liten påfyllning, jag sak ändå göra om dom helt om 2 veckor, så det finns INGEN som helst idé o göra en hel på fyllning. Fyllde som sagt i små glapp så att det bara ska se jämt ut. Så det gick rätt fort..

Hehe, det sr ju hel crazy ut när man kollar på före bilden uppifrån, så "fult" ser det inte ut när man kollar på en framifrån, trodde inte dom va så glesa.





Som sagt, dom ska göra om helt inför våran julfest på jobbet :D DET kommer nog bli hur grymt som helst, ska ha en speciell effekt på dom då.

Nu är fransarna fina igen..frågan är när jags ak byta ut min extensions? hehe, dom har vuxit ut sjukt mkt nu, bara efter 2 månader..blir nog inte till julfesten riktigt, nån gång i dencember iaf..

Jag har ju sån tur, Jenni gör ju allt på mig...she make me fab! ;D thanx sis <3

Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback