RSS 2.0

Jobbigt..!



Ikväll blev det klart..Jennis sista dag med lite fransar för den här veckan då. Det har varit en vecka full med "jobb" som sagt, men nu är hon ju som tur är klar :) Våran kusin Susan var här innan för en liten påfyllning. När jag kom hem så kunde vi ÄNTLIGEN plocka ner bänken och alla redkap, det avr skönt att få bort allt från vägen :P hehe har ju bara stått där och tagit en massa plats..lite jobbigt.

Medans Jenni fixade Susans fransar tog jag mig en liten promenad upp till sjukhuset, som vi skrev innan så ligger våran styvfar där :/ fortfarande..och jag har inte hunnit hälsa på honom innan så idag kände jag att det var dags. Det var väldigt jobbigt att se honom där! :( Även om han mår bra nu så vet man att det aldrig är kul att ligga ensam på ett sjukhus. Som tur är kommer han nog att få åka hem imorrn. Iaf som det ser ut just nu!

Kom hem i lagom tid när Jenni blev klar, då kikade vi på det "sista" avsnittet av PPL <3, där ser man hur allt "började" typ..älltid så ju! NÄR KOMMER DEN NYA SÄSONGEEEN? Längtar så sjukt mkt just nu!! gud! hehe

Anyway..har kikat runt lite på andar serier vi skulle vilja se, har fixat en nu iaf som vi tänkte börja på imorrn..you'll se which! Verkar grymt bra allihiopa! :D

Nuuuuu är det snart fredag :D woopwoop!
Sov så gott så skrivs vi såklart imorrn igen! Nattii//A

Kommentarer
Postat av: Anonym

på imdb är det nog upplaggt att det ska komma flera avsnitt ännu i höst av PLL säsong 2....när de kommer i tv är ju en annan fråga, brukar inte titta då det kommer i tv.

2011-11-04 @ 12:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback