RSS 2.0

Kan inte bestämma mig...



Det är ett svårt val idag. Tänker lite så här att jag inte pumpat på länge så de kan va bra o variera bara idag. Köra skiten ur hela kroppen. Men då måste jag vila imorrn. Om jag gymmar idag kan jag gymma imorrn, bränner kanske lite extra mkt då inför julfesten så man är extra fab. Aja vi får se. Har iaf med min kläder med mig..för om jag tränar gym gör jag det direkt efter jobbet så det är gjort :) annars får de ju bli pump nästa vecka helt enkelt! Tajta till de lilla extra nu inför helgens festligheter! Det är ju som alla vet lite skillnad på gym och passträning! Men allt blir vad man gör det till, man kan ta ut sig helt på pumpen, man kör ju fan 5 min på varje övning med tunga vikter blr det supersnygga restultat ;)

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback