RSS 2.0

Keep your drink..

just give me your money!..Vilken kväll! Det var sjukt kul! Lyckat måste jag säga..känner att det blev väldigt lagom igår. Minnet sitter i, okej det finns väl alltid småsaker som inte fastnar men så är det med allt. Kan inte klaga iaf :) Mår väl inte HELT 100 just nu, men det är för att man inte är en "van" drickare längre. Så minsta lilla sätter sig i huvudet, hehe



Jag skippade min lilla nattdricka när jag kom hem, den fick jag ta nu istället. Det är min "återställare". Den ska var stark o stor! I JUST LOVE O'BOY!

Ska ta tag i mig själv alldeles strax, ska få i mig lite mer energi(frukost) o sen göra de som ska göras idag o SEN blir det chill o god mat! :D

Hoppas eran söndag har börjat fint!
Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback