RSS 2.0

Mat & Träning 11.11.13

Kan väl ta och göra ett inlägg om mat och träning. idag.. Sen i onsdags har det såklart inte blivit någon träning för mig och nu vet ni varför. En av anledningarna varför fvi körde på med hårträning för 2 veckor sen var för att vara förberedda på min operation. Eller det var iaf därför vi skulle köra riktigt hårt varannan dag med över och underkropp. Det var min "önskan" och den funkade ju bra, den KÄNNS bra så den fortsätter nu me..finns ju ingen anledning till att byta ut den, fast nu kommer väl tjejerna gå på pass och sånt under dom kommande veckorna också.

Jag är så avundjusk..hatar att vara utan träning! det blir nog minst 4 veckor utan. Frågade ang det men MINST tills jag har varit på återbesök den 22:a. Sen vill man inte förstöra läkningsprocesen med ansträning som gör att asiktet fylls med ännu mer blod..det är så lätt för känsliga kärl att gå sönder när dom redan är skadade.

Det har varit lite jobbigt med maten nu dom närmsta dagarn, käkarna gör ont, kan inte gapa så stort och det gör sjävklart ont när jag försöker tugga. Så jag har ju ätit en del youghurt och flytande föda..soppa o sånt. MKT galss :P hehe varje dag denna helgen har jag tryckt i mig glass. Får akta mig med sånt nu..men helgen är ädnå slut så nu blir det som vanligt igen..NYYYIGT med andra ord!

Idag hade vi en tacokväll..det har aldrig tagit så lång tid att få ner en taco :P hehe men aja..det var lite jobbigt, fick jobba en hel del..är så mkt ömmare på vänster sida så höger får jobba mkt. Men från och med nu ska maten vara lite mjukare, tyckte inte om att jobba så mkt..orkar inte jobba för mkt för att få i mig nåt. Men sen vill man självklart inte gå hungrig. Har varit rätt hungirg iaf fredag o igår. Kändes som om man åt hela tiden men aldrig blev mätt. Flytande föda är ju sån..den går rakt igenom o allt tas typ upp, hehe viknergång nr 1?

Det blir som sagt jobbbiga veckor nu, INGEn träning o flytande föda. Ska försöka få i mit mkt protin o sånt så att jag inte tynar bort nu under uppehållet igen och måste "börja om från början". Proteinshake:ar till många av dagarnas mål.

Söndag..vi har gottat oss såklart.



Mango och honungsmelon! <3 favoriter.. Pepsi Max behövs inte nämnas lr hur? :P

Inget mer för lkvällen, har borstat tänderna så att man inte vill äta nåt mer :P haha
bra grej det där...

later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback