RSS 2.0

Mat & Träning 11.11.15

Överkropp i vanlig ordning men ändå inte helt som vanligt. Vi bytte faktiskt ut två övningar idag eftersom det är viktigt att variera. Nu har vi enbart tränat gym i 2,5 veckor imorrn och tänkte köra nåt bodypump-pass nästa vecka så man chockar kroppen lite.

Som jag skrev tidigare har jag träningsvärk i rumpa och ben, as nice med andra ord för det betyder att man lägger på bra och tränar lite hårdare för varje gång, sånt gillar jag. Jag hoppas att jag känner av dagens träning imorrn oxå :) att träna bort träningsvärken är skönt som bara den så man ska inte börja gråta om man har lite ont och tror att man inte klarar av att träna, man är oftast starkare, iaf vi känns de som..



Dagens träning:
Rodd på ställning
Marklyft med stång
Chins på maskin
Axlar med lyft uppåt med stång
Axlar med lyft åt sidorna med hantlar
Triceps och biceps på ställning (bild) Istället för våran lilla station där vi gör dips och använder hantlar så bytte vi till det här med tyngre vikter och 3*12 som på allt annat. Bra o chocka dom med tunga vkter emellanåt ist för bara uthållighet som man får på dips och hantlar i lättare vikter. Vill dock inte köra för mkt sånt här då jag bygger lätt men man får jävligt fina armar om man variera allt tillsammans ;)
Mage på maskin
Plankan
Armhävningar
Stretch

Dagens matintag:
Frukost: två mosade ägg med smör och jack3d preworkout
Efter träning: proteinshake
Lunch: Kycklingfilé och couscoussallad innehållande fetaost, tomater, bladsallad och rödlök, yoghurtdressing.
Mellanmål: En optinut proteinbar
Kvällsmål: Fikat hos Michaela som var en macka med skinka, ett ägg, lite yoghurt och te

Åt nog 10 nötter eller nåt till mitt te under tv-tittandet and thats it :) Nu ska jag duscha o sedan sova, tidig träning imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback