RSS 2.0

Mat & Träning 11.11.16

Vi tog cykeln bort till Knalleland. Anki skulle lånat Annes cykel så hon slapp trampa på sin sega så hade vi kommit fram o tebax liite snabbare :P haha, aja det gick bra iaf. Anledningen till att vi valde knalleland ist för city e för att man varier sin träning lite eftersom alla maskiner inte ser likadana ut på dom två ställena. Skönt som sagt..

Jag var pigg och glad, somnade redan innan 10 och det har inte hänt på lääääänge men det behövdes. Ska lägga mig snarast idag oxå tänkte jag. Lika tidig träning imorrn men istan för vi orkar inte ta oss till knalle. Det är kallt och halt som fasen. Snart dags att ställa cykeln för vintern :( tråkigt!



Dagens träning:
Benpress
Utfall
Knäböj
Baksida lår på maskin (bild ovan)
Rumpa/lår på "favvo-maskinen" (bild ovan till höger)
Vader på maskin. Varvade mellan dessa tre, som vanligt alla övningar 3*12 med vikter så att man knappt orkar den 12:e, annars har ni på för lite så släng på meeer.
Anki gjorde även insida lår men inte jag
Mage på favvomaskinen
Plankan
Underdel av mage med raka ben mot golvet och upp igen
Stretch!



Dagens matintag:
Frukost: två kokta ägg, yoghurt med linfrön och jack3d preworkout
Efter träning: proteinshake
Lunch: kycklingfilé med couscous och yoghurtsås
Mellanmål: Två kesoplättar och grönt te
Kvällsmål: Grönt te och en kaka marabou 70% mint ;) gottis!

Thats all for now, blir sova tidigt som sagt, upp o träna imorrn så jag säger gonatt!/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback