RSS 2.0

Mat & Träning 11.11.18

Kändes som helgträning idag när jag och Anki var på gymmet i Knalleland och skulle köra ben. Vet inte varför vi inte var lika taggade, eller vi var sugna men energin var inte lika stor. Kan bero på att jag gick upp sent och bara åt frukost innan och att Anki jobbat och tränat så hårt i veckan att hon va slö i kroppen :) aja, vi körde lika hårt som alltid, skam den som ger sig och tar av vikter. Det blir samma eller mer, alltid :P



Dagens träning:
Benpress, slängde på nåt kilo extra på Anki idag eftersom hon kände sig slö o ville kicka igång henne och se till att hon tog i rejält och lät det även vara kvar på min egen :) man ska utmana sig, kunde dock haft mer känner jag i efterhand men det var ju första övningen så kankse inte de bästa och ta ut sig helt så man inte orkar alla de andra 1000 övningarna hehe :P
Utfall, hade samma vikter som i onsdags om jag inte minns fel
Knöböj, la nog på 5 kg extra om jag inte minns fel men vem bryr sig bara de e tungt så man får ta i tills man spricker på sista som sagt..
Baksida lår på maskin
Vader på maskin
Ben/rumpa på favvomaskinen
Mage på favvomaskinen
Planka för bålen
Mage
med kettlebells, visade anki en övning hon inte gjort, det e jobbigt med tunga vikter



Dagens matintag: Vaknade sent så de har inte blivit så mkt mat
Frukost: Två stekta ägg, två rostade mackor med öst och marmelad, grönt te
Middag: Pizza tonno (fryspizza) med stark kebabsås och pepsi
Kvällsgott: Frukostskål med mango och honungsmelon, lite hallonsorbé med nougatsås

Tror inte det blir så mkt mer, är mätt och belåten och de får inte bli för mkt överskott av kalorer än vad man gör åt eftersom jag inte varit så aktiv och vaken länge, det är så man får den där fetthinnan som "gömmer" musklerna. Träna sig större och äta sig mindre brukar jag tänka, så man stannar där man är i storlek men får fram musklerna mer eftersom man får bort de onödiga fettet på. :) äta ordentligt så musklerna får sin mat dock, bra med mkt protein annar växer dom inte, då gör man sönder dom ist, de e så man blir mkt smalare snabbt, men vill man ha en ständig fettförbränning är större muskler bättre! glömde dock mitt protein hemma idag, kass men jag klarar mig en dag utan :)

Later//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback