RSS 2.0

Rastlös..

Hehe jag var nog lite rastlös nu under kvällen..så vi bestämde oss för att "fixa till" Jenni små fransar..nu ligger hon där o väntar :P hehe har precfis börjat..lr nah inte precis men för en stund sen iaf, så hon får ligga där en stund till..hon somnar nog till ett antal ggr, för Jenni kan typ somna any where any time typ :P till skillnad från mig..hehe.

Yeye, Jenni gjorde iaf Joannas fransar idag..dom blev jättefina! Hon hade sjukt fina fransar i vabliga fall också!



Före och efter..



Idag har jag bara legat och glott på tv o shit..inte hänt alls mkt förräns Jenni kom hem, lr då hände det ingenting heller förrutom att jag fick lite sällskap av Anki :) Trevligt att träffa henne igen, hehe

kollade på den 6:e Harry potter filmen, så nu är dte bara 2 kvar :) Tar en per dag så är det klart tills på lördag. Rätt lagom känner jag.

Ne kan inte sitta här längre, Vill ju få klart Jenni, kasnke får fortsätta liiite imorrn me, men vi har ju itne brottom i säng ikväll eftersom våda är lediga imorrn :D nice as hell!

hoppas eran torsdag var fin, IMORRN ÄR DET FREDAAAG :D hihi
natti babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback